Sunday, June 08, 2008

جنون ديجيتل


الظاهر يا جماعة إن الكمبيوتر أثر على عقلي خلاص

لحسه


وعشان كده بحذركو انتو كمان

خدو منه أجازة


ولو إن دا صعب .. أنا عن نفسي أدمنته


المهم .. بسببه أصبح عندي تشويش في الأفكار

وبقيت بحلم كتير أحلام يقظة


إزاي ؟


اقولكم


لما تكون حاجة ضايعة مني في البيت أو المكتب

تصوروا ايه اللي بيجي في دماغي


اضغطي على زر search

ولحظات واستوعب ان دا في عالم الكمبيوتر بس

مش في البيت ولا في المكتب


وفي نفس الوقت اتمني داخليا أن زر search دا نلاقيه في حياتنا


لأني، وبكل فخر، نسايه جدا


ولما أحط الحاجة في حتة معينة قليل لما افتكر حطيتها فين

حطيتها فين .. فين ؟


وكنت نص وقت المذاكرة بتاعي تقريبا ضايع في البحث عن الأقلام


حاجة تخنق


ولذا أنادي بزر search لكل مواطن تايه زييي

6 comments:

مـحـمـد مـفـيـد said...

انتي كمان يا هاله

ahmed_k said...

اول تعليق انا والحمد لله موصلتش للحاله دي لسه وخللي بالك من نفسك واوعي تسكتي علي السيرش اووووووه قصدي علي الحاله دي ده ممكن تستفحل وبعدين انا مليش دعوه ,أهوه انا عملت اللي عليا وحزرتك هههههههههههههههه سلام ختام

(احمد سكر ) said...

فعلا والله

الكومبيوتر لحس دماغنا

انا بئه اى حاجه تضيع منى

اجرى بردو ع الكومبيوتر

بس بدور جنبه او ع الكيسه

ههههههههههه

لانى اول حاجه بعملها اول مابدخل من باب الشقه
ادخل ع الكومبيوتر

تحياتى اختى الفاضله

احمد سكر

هالة said...

محمد مفيد
أيوه يا محمد أنا كمان .
بس دي اول مرة اعرف انه مرض منتشر بالشكل دا.
هههههههههه

هالة said...

ahmed_k_73 ...
متشكرة جدا على تشريفك ليه وكمان على تحذيرك وهحاول اتخلص من الحالة دي قبل ما تستفحل !

هالة said...

احمد سكر
هههههههههه
واضح انك وصلت لدرجة من ادمان الكمبيوتر اكتر مني.
خلي بالك وحاول تتخلص منها شويه بشويه ..
ربنا يوفقك