Tuesday, August 14, 2007

رسمت قصة سيدنا يونس






5 comments:

Anonymous said...

هذه القصة كانت السبب فى تعرفينا لكنز عظيم، الا وهو الدعاءالذى ناجى به سيدنا يوسف عليه السلام ربه..قائلا "لااله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين.

فلهذا الدعاء فائدة عظيمة لايعلمها الكثيرون واكدها رسول الله صلى الله عليه وسلم قائلاً:" دعوة ذى النون اذ دعا بها وهو فى الحوت " لااله الاانت سبحانك انى كنت من الظالمين" فانه لم يدع بها رجل مسلم فى شىء قط الا استجاب الله له صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم.

لذا فنرجو الحرص من الجميع على هذا الدعاء فى كل حين حتى يحقق لنا الله ما نرجوه....... صاصا المصاصة.

هالة said...

صاصا المصاصة
متشكرة على تأكيدك على ترديد هذا الدعاء ومن انهارده ان شاء الله هدعي بيه كل اللي بتمناه

Heart Beat said...

عزيزتي الاستاذة هاله

رسومات جميلة و معبرة زي قصة ماشطة فرعون من قبل كده

و فعلا انا اول ما شوفتها افتكرت الدعاء على طول

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

فعلا الدعاء ده لما بدعي بيه بترتاح نفسي جدا و اذا كنت متضايقه و لا زعلانه بردد الدعاء ده و الحمدلله كل شيء وحش بيروح لحاله

هالة said...

صديقتي
Heart Beat ...
متشكرة جدا ليكي . وانا هعمل زيك كل ما اكون مضايقة هقول الدعاء الجميل ده

maii said...
This comment has been removed by the author.